Recent Posts

15 Ιουλίου 2014

Δικηγόροι οι υπηρέτες του εβραϊκού ΑΛΗΤΑΡΙΟΥ



 ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤHN ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΙΣ 11-6-2014



ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ  ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ!!! ΠΟΥ ΕΞΑΠΑΤΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ 

ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ  ΙΟΥΔΑΪΚΟΥ KERATISTAN ΤΟΥΣ




Θεσσαλονίκη 15-7-2014

Προς ΒΙΟ.Χ.ΑΛ. ΣΠΥΡΟΣ ΑΡΑΠΟΣ

Βιοτεχνία επεξεργασίας χάρτου και αλουμινόχαρτου

Ηρώς Κων/πούλου 28 ΙΛΙΟΝ ΑΤΤΙΚΗΣ

Φίλε Σπύρο

Για τα 133,88 ευρώ έχεις απόλυτο δίκιο και δεν το έκανα σκόπιμα για να σου φάω χρήματα, τα οποία και σου καταθέτω σήμερα στον λογαριασμό σας στην EUROBANK.

Τώρα για τα 60,53 ευρώ που μου ζητάς, ότι καθυστέρησα να σου κλείσω λογαριασμούς των πελατών του μηνός ΜΑΪΟΥ, μου θύμισες τον Εβραίο Τζεφ Ματαράσσο, που για μισό πόντο λίγο πιο μεγαλύτερα τα χαρτοκιβώτια το 1997, είχε πάρει το κομπιουτεράκι στα χέρια του κι έκανε λογαριασμό για 50.000 χαρτοκιβώτια, τι διαφορά έπρεπε να πληρώσει ο πελάτης, ενώ στον πελάτη είχα πει «δεν θα πληρώσεις καμιά διαφορά», μια και ήταν συνεπής στις πληρωμές του. Οπότε κι εγώ ασυναίσθητα του είπα εκείνη την στιγμή του Εβραίου, «τι κάνεις ρε Τζεφ; προσπαθείς να βγάλεις διαφορά; Εεε ρε πολύ Εβραίος είσαι!» Κοιταχτήκαμε για μια στιγμή οι δυο μας στα μάτια και μετά μου είπε, «έλα αφού ο πελάτης είναι εντάξει δεν του βγάζουμε διαφορά χρεώσεως». Κι από μέσα μου είπα εκείνη την στιγμή «Χουβαρνταλάντισε ο Εβραίος!»

Το ίδιο κάνεις κι εσύ τώρα! δεν φθάνει που σου κλείνω όλους τους λογαριασμούς των πελατών στον μήνα, σου κάνω και τον αχμάκη (αγαθό) που μου ανέβασες τις τιμές κατά 5% για να μην μπορώ να πουλώ στην αγορά, μου βάζεις και ποινή γιατί δεν σου έκλεισα μέσα στον μήνα τους λογαριασμούς, αλλά σου τα έκλεισα στον ενάμιση μήνα, και ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ και τα φέσια της αγοράς από εδώ και πέρα να τα πληρώνω εγώ.  Θα μας κράξουν και οι Εβραίοι στο τέλος, που μας το παίζουν και παντοκράτορες!

Για να δεις τώρα το πόσο εντάξει είμαι, θα μπω μάρτυρας για τους τρεις μπαταξήδες που μας φεσώσαν, τον Καράγκλα Αντώνη από την Δράμα, τον Τανιέλ Τατεοσιάν που είναι και ψάλτης σε Αρμένικη εκκλησία στην Αλεξανδρούπολη, και την Παρθένα Αντωνιάδου από το Άργος Ορεστικό. Βρίσκεις έναν δικηγόρο εσύ, του αναθέτεις τις υποθέσεις και ό,τι με δασκαλέψει στο δικαστήριο θα πω!

Και ΔΕΝ θα κάνω εκείνο που έκανα με την πέτσινη επιταγή των 15.000 ευρώ της νύφης του Αγούλα, παριστάνοντας τον αχμάκη μέχρι να έρθει η σειρά μου για να μιλήσω, βγάζοντας έναν τόμο από την τσάντα μου, από τους επτά που είναι ΜΠΑΓΛΑΡΩΜΕΝΗ η εβραϊκή μασονική μαφία, με φωτοτυπία την επιταγή των μαφιόζων και λέγοντας στην όμορφη δικαστίνα την Κατερινούλα Φράγκου! «Να, κυρία Πρόεδρος, πώς χρεοκοπούν οικονομίες λαών οι ΚΟΠΡΙΤΕΣ Εβραίοι με τα μασονοειδή τους ΑΠΟΒΛΗΤΑ!!» Τα έπαιξε το όμορφο Κατερινάκι κι απευθύνθηκε στον δικηγόρο  που με συμβούλευε το τι έπρεπε να πω! λέγοντάς του «τι μου τον κουβάλησες αυτόν εδώ, θα μας τινάξει στον ΑΕΡΑ!» φωνάζοντας «ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ Ο ΜΑΡΤΥΡΑΣ» και όόόλοι οι δικηγόροι μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου να μου λένε «έλα ρε, άσε μας να βγάζουμε κι εμείς κάνα φράγκο!» Ο δικηγόρος μου να με τραβά από το χέρι και να μου λέει  «πάμε να φύγουμε»! εγκαταλείποντας την αίθουσα του δικαστηρίου ΑΡΟΝ – ΑΡΟΝ!!! Τα παίξανε οι πάντες εκεί μέσα, μια και οι ΠΑΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ! ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΛΑΩΝ!!!

Τώρα αν θες να μάθεις για το όμορφο Κατερινάκι; Το νομικό τιμ της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ το έχει προγραμματίσει για τα πιράνχας του Αμαζονίου ποταμού, ξεκοκαλίζεται με άλλους πέντε ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ δικαστικούς λειτουργούς, και ο σκελετός της μοστράρετε στην αίθουσα που εκδίκασε την υπόθεση!!!

Στις 11-8-2014 πληκτρολογείς neataxi555.blogspot.gr και μαθαίνεις το τι περιμένει το λοιπό ΕΠΙΟΡΚΟ δικαστικό μασοναριό! αλλά και τους πάτρονές τους Εβραίους ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ μέσα στα 77 τριγωνικά φέουδα των Κ.Ι.Σ. τους! Πρέπει να ξέρεις πως για να δώσουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος σε δικηγόρο, πρώτα του φοράνε μασονική ποδιά, τον ορκίζουν να υπακούει στους νόμους της εβραϊκής μαφίας! για να ληστεύουν εν συνεχεία τον απροστάτευτο κοσμάκη! και να καλύπτουν ομογάλακτα μασόνια τους!

Βρες φίλε Σπύρο, έναν από τους ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΟΥΣ μαφιόζους δικηγόρους, και να είσαι σίγουρος πως εγώ θα κάνω τον ΑΧΜΑΚΗ και ό,τι μου πει θα πω! ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΟΥ!!!


Σημείωση: Προβάλλουμε επιστολή μέλους του κινήματος μας, που απευθύνεται σε συνεργάτη του, για να αντιληφθείτε την κατάντια του εβραϊκού μασονικού ΑΛΗΤΑΡΙΟΥ!!!


    Από το νομικό τιμ του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΝΟΗΜΟΝΩΝ ΕΘΝΩΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου