Recent Posts

10 Νοεμβρίου 2016

στεφάνια για το επερχόμενο ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ των Εβραίων




ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΕΧΟΜΕΝΟ & ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ





Θεσσαλονίκη 11-11-2016


ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

ΤΩΝ ΑΫΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ ΕΠΟΥΡΑΝΙΑΣ ΒΑΣΗΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΤΕ ΤΑ GOIM – ΖΩΑ ΣΑΣ


ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΡΟΣ:

ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ          info@kis.gr

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΣΤΑΣΙΟ                 epathinai@europarl.europa.eu

ΟΡΓΑΝ/ΜΟΣ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ           grdel.un@mfa.gr

Ν.Α.Τ.Ο.                                                          ambassador.sec@grdel-nato.be

Β Ο Υ Λ Η  τ ω ν  Γ Κ Ρ Ε Κ Υ Λ Ω Ν           infopar@parliament.gr                  

ΓΕΝ.  ΑΣΤΥΝ. ΔΙΕΥΘ/ΣΗ ΑΘΗΝΩΝ            pressoffice-gada@hellenicpolice.gr

ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ του Κ.Ι.Σ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ           protodikeio-thes@otenet.gr
 

Με κύριους αποδέκτες τους εκλεκτούς ΣΤΑΒΛΑΡΧΕΣ των 77 Κ.Ι.Σ. και ΚΑΦΡΩΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΩΝ του ιουδαϊκού Ισραήλ (ΚΑ 9110) ΚΑΘΩΣ και των Νεομαρτύρων Ζώων Μασόνων των 12 φυλών του ιουδαϊκού Ισραήλ (ΝΖΜ 2082) τα κοινώς GOIM animals Israel FARM της ΣΙΩΝ Α.Ε.

Τέκνα της Αγίας ΣΙΩΝ α.ε. ! όπως είδατε αναβάλαμε την εορταστική εκδήλωση που σας είχαμε προγραμματίσει στις 8/11/2016 για χολιγουντιανό ΞΕΚΛΗΡΙΣΜΑ !!! και σεβαστήκαμε την επιθυμία του μπαμπά σας του θεού! να μην σας ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ τύπου Ινδικού ωκεανού ! τύπου Φουκοσίμας ! τύπου Τάμπας της Αιγύπτου ! τύπου των Δίδυμων Πύργων σας ! Αλλά και άλλων λοιπών συγυρισμάτων ! Αλλά να σεβαστούμε της δυο τελευταίες επιθυμίες που έχετε στον εφήμερο αυτόν κόσμο ! Και σας αφήσαμε να πραγματοποιήσετε την μια επιθυμία σας να επιλέξετε στις U.S.A. αυτόν που θέλατε για ΔΗΘΕΝ πλανητάρχη σας ! προκειμένου να ΧΑΪΝΤΑΤΕ πάλι τα ΚΟΥΔΟΥΝΟΦΟΡΑ και ΜΗ ΝΟΗΜΟΝΑ ΖΩΑ σας ! μέσω των μασονικών σας στοών ! και να τα κατευθύνετε παρασκηνιακά για λογαριασμό της ΔΟΞΑΣ του ιουδαϊκού σας KERATISTAN !!! Και φυσικά σαν τελευταία επιθυμία σας να την σεβαστούμε και να εορτάσετε για ακόμη μια φορά στις 17/11/2016 την παγκόσμια ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ σας οργάνωση ! που ακούει στο όνομα 17 ΝΟΕΜΒΡΗ στεγάζοντας όόόλα τα ΜΗ νοήμονα & βρώσιμα ΦΡΟΥΤΑ από τον ιουδαϊκό σας ΜΠΑΞΕ !!! Που σας υπηρετούν ΤΥΦΛΑ τόσο στον Δημόσιο ! όσο και στον Ιδιωτικό τομέα ! Καθώς τα κατευθύνετε σε όόόλες τις ΒΡΟΜΟΔΟΥΛΕΙΕΣ που τα βάζετε να κάνουν ! για να παραμυθιάζετε και τον μπαμπά σας τον θεό πως είναι καιρός να σας χρίσει και επισήμως παντοκράτορες προκειμένου να ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΤΕ εσείς ! αυτήν την ΣΑΒΟΥΡΑ που την έχετε εσείς τοποθετημένη σε όόόλα τα κοινοβούλια του πλανήτη γη ! Αλλά και σε όόόλα τα βαρέλια των μασονικών σας στοών ! Καθώς σας παρακολουθούμε που φροντίζετε επιμελώς να ΒΟΥΡΤΣΙΖΟΥΝ και να ΛΟΥΣΤΡΑΡΟΥΝ τα ΚΟΥΛΙΑ ΤΟΥΣ ! Για να έχουν πάντα ΚΛΟΥΒΙΑ μυαλά ! σαν αυτούς που τους έχετε και μέσα στο διαδίκτυο ! υπερασπιζόμενοι και αυτοί με σθένος την Αγία σας ΣΙΩΝ α.ε. μέσα στις 77 ΣΤΑΒΛΑΡΧΙΕΣ σας ! με της ΒΩΜΟΛΟΧΙΕΣ τους ! αποδεικνύοντας στο κατάντημα που τους έχετε φέρει ! Τρομοκρατώντας τους και μέσω των μυστικών σας υπηρεσιών ! αλλά και της εγκληματικής σας Μοσσάντ ! που τους παρακολουθεί όόόλους αυτούς και η διαβόητη ΣΚΑΤΑΤ ΣΑΣ ! το τι ΣΚΑΤΑ τρώτε όόόλοι μαζί ! που πιστεύετε ακόμα πως ο μπαμπάς σας ο θεός ΔΕΝ ασχολείται με τα ΕΓΚΟΣΜΙΑ ! και πως θα αφήνει αυτά τα ΖΩΑ σας να βοσκάνε παράδες στα ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΑ σας λιβάδια ! Γι’ αυτό σήμερα Παρασκευή που είναι και η ημέρα προσευχής των ευσεβών ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ και είναι και 11 του μηνός ! να εισακούσει τις προσευχές τους ! Για να μας θυμίσει αυτός ο ΑΠΑΙΧΤΟΣ ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ για ποια δουλειά έφτιαξε τα ψαράκια του Αμαζονίου ποταμού ? Αλλά και τα μεγάλα ψάρια της ανοικτής θάλασσας ! Φροντίστε λοιπόν μέχρι τις 20/12/2016 να προδιαθέσετε τους ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ ΣΑΣ συνεργάτες με τα ιουδαϊκά ΚΙΠΑ για πού ταξιδεύουν ! και την ΣΑΒΟΥΡΑ τους ΚΟΥΔΟΥΝΟΦΟΡΟΥΣ υπηκόους σας ! που είναι τα μασονοειδή ΑΠΟΒΛΗΤΑ σας ! για τα μεγάλα κήτη που ο μπαμπάς σας ο θεός τα έμαθε να τρώνε όόόλους τους ΓΚΑΖΟΤΕΝΕΚΕΔΕΣ ! της γιγάντιας Αγίας σας ΣΙΩΝ α.ε. που καταδυναστεύουν ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ με ΜΥΑΛΟ από τα ΝΟΗΜΟΝΑ ΕΘΝΗ που φτιάχτηκαν από τον ΑΠΑΙΧΤΟ ΘΕΟ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ !!!  



Από το νομικό τιμ της Π.Ε.Ν.Ε. και της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ




Giannis Kolias Konstantinos Boras Giorgos PanagakisJohnny Hatz

Μαγκες πέρασε και η 7 και η 8
και Ο Χατζης το παίζει κινέζος και αρχισε τα της 17Ν
Χατζή σαν τον Συριζα και συ
προγραμμα για κρουαζίερες με αρκουδισια νυχια βγάζεις και δεν το βλέπουμε ποτε :(
Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · 17 ώρες

Johnny Hatz προλογαζής μεγάλος ο στεφ :/
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 16 ώρες

Konstantinos Boras Το καλο το πραμα αργεί
Μου αρέσει! · Απάντηση · 14 ώρες

Johnny Hatz "Κατόπιν εντολής του παιχνιδιάρη μπαμπά σας θεού ΑΝΑΒΑΛΟΥΜΕ την εορταστική εκδήλωση που σας είχαμε προγραμματίσει μέσω των ΑΥΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ για σήμερα 8/11/2016 !!! Και την μεταφέρουμε για τις 20/12/2016 !!!"

Εντάξει Στέφανος Χατζής Ιωάννου ο πιο παπατζας εισαι
μέχρι και τα τζακ ποτ , μια βδομαδα αναβολή έχουν
Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 · 16 ώρες

Βασίλης Κακριδώνης μαλακιες με πατρωνυμο ομως; π.ο.π!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 16 ώρες

Ellen Wright Αχ καλε κυρ Στεφανε, φτυστος ο Γιωτοπουλος ειστε.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · 16 ώρες

Stefanos Liakakos Γαμω τα γκοιμ ανιμαλς! Σκατα στην τραπ..
Μου αρέσει! · Απάντηση · 16 ώρες

Dimitris Iwannis Mpouras Giorgos Panagakis ti egine re o mparmpa stefanos einai o panagakis?
Μου αρέσει! · Απάντηση · 16 ώρες

Παναγιωτης Πανταζιδης Κουλια!!!Λέει τα κωλομερια,ΚΟΥΛΙΑ!!!!! I LOVE YA STEF!!!I REALLY LUV YA!!!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 16 ώρες

Giorgos Panagakis Στέφανος Χατζής Ιωάννου Και ελεγα οτι σε πιασαν οι μποργκ και ησυχασαμε
Μου αρέσει! · Απάντηση · 15 ώρες

Konstantinos Boras Του επεσε λιγο βαρυ το νυχι της αρκούδας μαλλον
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 14 ώρες

Panagiotis G Papanikolaou Ρε Χατζηπσεκαζμένε, εσύ δεν έλεγες πως θα γινόταν η δευτέρα παρουσία χθες και πως ο βάζελος θα έριχνε 3 την Κυριακή ? Και στα δύο μέσα έπεσες ρε μπαγάσα. Κανα σιγουράκι για το τζόκερ έχεις ?
Μου αρέσει! · Απάντηση · 5 · 15 ώρες

Teris Mpampoulas εχει το 46 και τζοκερ 52,ελα λεμε τωρα που μαντευει
Μου αρέσει! · Απάντηση · 14 ώρες

Johnny Hatz Μήπως τον πιάσανε τελικά και δεν απαντάει ?!?!?!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 15 ώρες

Johnny Hatz
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 15 ώρες

Konstantinos Boras 20 12 βγαινει το καινουργιο σταρ γουορς δασκαλε δεν θα προλαβουν και τα δυο οι τζενται του τάγματος αλλαξε την μερα αν γίνεται
Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 · 14 ώρες

Chris Mantas Theulis
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 12 ώρες

Giorgos Panagakis Αυτός και ο Θορ
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 12 ώρες

Chris Mantas Na rotiso, genika ta pistevei? Einai iparkto atomo?
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 12 ώρες

Johnny Hatz etsi fainetai
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 12 ώρες

Giorgos Panagakis Βασικα Ρομιουλαν ειναι οχι ανθρωπος
Μου αρέσει! · Απάντηση · 7 ώρες

Κώστας Υψηλάντης Nikos Sfeliniotis Iason Delakovias Βαγγέλης Αντωνιάδηςαυτή η Χατζή δικιά σας είναι;
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 12 ώρες

Βαγγέλης Αντωνιάδης Δεν συμφωνώ με τον αντισημιτισμό και την συνομωσιολογική προσέγγιση της αρχικής ανάρτησης.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 11 ώρες

Βαγγέλης Αντωνιάδης Για εμένα η ΕΟ 17Ν ήταν μία διεφθαρμένη αντιλαική προδοτική και φασιστική οργάνωση ατομικής τρομοκρατίας που όμως κατόρθωσε να επηρεάσει καταλυτικά τις πολιτικές εξελίξεις στην χώρα.

Τώρα τα υπόλοιπα για άυλες δυνάμεις,σιωνιστές,μασώνους κτλπ που μας αντιμάχονται θεωρώ πως είναι μία ακόμα έκφραση της υποκουλτούρας που διέλυσε την χώρα.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 11 ώρες

Κώστας Υψηλάντης πως γινεται ομως αυτή η εκφραση υποκουλτουρας να βγαινει παντα απ τα σπλαχνα της δεξιας;
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 10 ώρες

Στέφανος Χατζής Ιωάννου Aααα ρε τυχερα που ειναι παλι αυτα τα γιδια απ το ιουδαϊκο μαντρι ? που θα εχουν παλι την χαρα να ΜΑΡΚΑΛΙΖΟΥΝ τα ΚΟΥΛΙΑ τους μεσα στα βαρελια των μασονικων στοων των ΚΤΗΝΑΝΘΡΩΠΩΝ εβραιων αφενταδων τους ! μεχρι τις 20/12/2016 ! Σας ευχομαι ολοψυχα καλο ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑ & ΛΟΥΣΤΡΑΡΙΣΜΑ στα τροφαντα ΚΟΥΛΙΑ ΣΑΣ ! Αααα τρασιουλα ! και να μην ζοριζεστε ! ετσι ?
Μου αρέσει! · Απάντηση · 11 ώρες

Giorgos Panagakis Θα γυαλισω το φεηζερ μου και θα λουστραρω το lightsaber μου για σένα
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 11 ώρες

Johnny Hatz πρόσεχε μεγαλε προφήτη να μη σου επιτεθούν τα γκοιμ ανιμαλς της φαρμας της σιων
Μου αρέσει! · Απάντηση · 11 ώρες

Konstantinos Boras Δάσκαλε εγώ τα χελωνοντιτζάκια μου με τι να τα γυαλισω (με ΑΥΤΟ 1-0 σε πρόλαβα);
Μου αρέσει! · Απάντηση · 11 ώρες

Chris Mantas Mordechai Frizis ravvine ela na rixeis kamia katara
Μου αρέσει! · Απάντηση · 11 ώρες

Dimitris Karageorgopoulos

Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 · 11 ώρες

Konstantinos Boras To καλύτερο καλαματιανό έχουν στη ΠΕΝΕ
Μου αρέσει! · Απάντηση · 11 ώρες

Dimitris Karageorgopoulos ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΤΟΜΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.

Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · 11 ώρες

Konstantinos Boras https://www.youtube.com/watch?v=1pgeNZ_lSDkακούγεται με τα ποστ του χατζηψεκασμένου



Join The Dub Side -- Star Wars Reggae Remix
YOUTUBE.COM
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 11 ώρες

Panagiotis G Papanikolaou Χατζηπσεκαζμένε, με την ανσασεριτζού τι απέγινε ρε μπαγάσα ? Ακόμα την κουτουπώνεις ?
Μου αρέσει! · Απάντηση · 11 ώρες

Βαγγέλης Αντωνιάδης Ωραίο επίπεδο μαλάκα.Ψευτογιατρέ.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 11 ώρες

Panagiotis G Papanikolaou Παίξε παραδίπλα μικρέ ασήμαντε τιποτένιε Βαγγελάκη
Μου αρέσει! · Απάντηση · 11 ώρες

Konstantinos Boras Τον παράτησε λέει για έναν ΕΒΡΑΙΟΜΑΣΩΝΟ καρχαρία γιατί λουστράριζε πιο καλά και κλεφτήκανε σε ένα βαρέλι στη ΜΑΣΩΝΙΚΗ στοά
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 11 ώρες

Βαγγέλης Αντωνιάδης Panagiotis G Papanikolaou Εκτός των άλλων είσαι και ψευτοαριστερός γιατρέ του κώλου.Για τους αριστερούς υποτίθεται ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι.Φασιστάκο με κόκκιννη μάσκα.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 11 ώρες

Konstantinos Boras ο Δάσκαλος δεν είναι ίσος με τους άλλους αλλά ανώτερος gege nuku gege...
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 11 ώρες

Freddy Vasilopoulos πολίτικαλ κορρέκτνες από τον Βαγγέλα... πιό γραφικά και από nvidia titan x
Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 · 11 ώρες

Panagiotis G Papanikolaou Μια μικρή και ασήμαντη παράπλευρη απώλεια
Μου αρέσει! · Απάντηση · 10 ώρες

Βαγγέλης Αντωνιάδης Freddy Vasilopoulos Πιο γραφικός από εσένα όταν σχολιάζεις την πολιτική ορθότητα εμπαθές τρόλι αποκλείται.Όσο για τον τηλεοπτικό μαιντανό παναγιωτάκι τώρα καταλαβαίνω γιατί τον θεωρούν πεταμένο.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 8 ώρες

Freddy Vasilopoulos Βαγγέλα, μόνο ΑΕΚ. Αντε και λίγο Ολυμπιακό Μασσαλίας έτσι για τη γεύση
Μου αρέσει! · Απάντηση · 8 ώρες

Στέφανος Χατζής Ιωάννου Ωωωω ! καλως τον ΧΑΪΒΑΝ ντοκτορ ! τον mediko siruhano Panagiotaki Papanikolaou ! ρε συ δεν τα βαζεις αυτα τα γιδια να παιξουν καμια μακρυα γαϊδουρα με καναν δεσποτη σας ? γιατι ετσι οπως πανε ? θα ελθει η εγκληματικη σας μοσαντ και θα σας βαλει ΠΥΡΟΦΑΝΙ στα αυτια ! προκειμενου να ζεσταθουν τα ΚΛΟΥΒΙΑ σας κεφαλια ! Αααϊϊϊντέέέ παρε την ΒΟΪΔΟΒΟΥΡΤΣΑ και ΧΑΪΝΤΑ ΤΟΥΣ !!!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 10 ώρες

Panagiotis G Papanikolaou Χατζηπσεκαζμένε, άστα αυτά τώρα και πες μας τι έγινε με την ανσασεριτζού. Καλά ρε θεομπαίχτη, σε έπιασε η κυρά σου στα πράσα και για να γλιτώσεις το ξύλο την παραμύθιασες πως τάχαμου έρχεται η Συντέλεια του Κόσμου ?
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 10 ώρες

Giorgos Panagakis Ο χατζηψεκασμενος είναι ειδική περίπτωση
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 10 ώρες

Στέφανος Χατζής Ιωάννου Παναγιωτάάάκηηη ? καιρο εχουν να σε βαλουν οι εβραιοι μεσα στο βαρελι της μασονικης σας στοας ? για ΛΟΥΣΤΡΑΡΙΣΜΑ & ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑ των οπισθιων σου ? Γιααα ΣΦΥΡΑ τον Μορδεχαϊ Φριζη ? να σε βαλουν μεσα ! για το γνωστο ΦΥΣΤΙΚΩΜΑ που σας κανουν όόόλους σας εκ περιτροπης ! για να ΚΛΟΥΒΙΑΖΟΥΝ τα μυαλα σας ! και να σας παιρνουν χαμπαρι και τα ομογαλακτα αδερφια σας το τι χαβα βαρατε ! για τις μποσικαμαρες που αμολατε ! Αάάιιιντε και σας παρακολουθει τωρα και η διαβοητη ΣΚΑΤΑΤ σας ! που προϊσταται της εγκληματικης σας μοσσαντ ! απο το ιουδαϊκο KERATISTAN σας !
Μου αρέσει! · Απάντηση · 10 ώρες

Κώστας Υψηλάντης κύριε Γκόιμ, στα πλαίσια της ελευθερίς του λόγου και την δημοκρατικότητας και πολυφωνίας, γίνεται να συνεχίσεται να ποστάρεται εδώ ; διασκεδάζει πολυ ο κόσμος και με την άσχημη ελληνοφατσα σας(η ασχήμια αλλωστε ειναι χαρακτηριστικο ολων των ευθεντικών οπως εσεις ελληνων) αλλά και με τις ελληνοπρεπεστατες θεωριες σας -με τις οποιες ελληνικες θεωριες παντα γελουσε ο πλανητης
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 10 ώρες

Κώστας Υψηλάντης είστε ένας Λουι ντε Φινες του πνευματος
Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · 10 ώρες

Giorgos Panagakis Ρε Στέφανος Χατζής Ιωάννου άσε τα περίεργα και πες τι έκανες στην ασανσεριτζου
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 10 ώρες

Konstantinos Boras την κέρασε ρόμιουλαν έιλ δικης του παραγωγης
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 10 ώρες


Περικλής Καραδήμος μπαρμπα βαρα καμια μαλακια γιατι δεν σε βλεπω καλα
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 8 ώρες

Giorgos Panagakis Μην γινεσαι αισρος. Οι ρομιουλαβ σαν τον Χατζηψεκασμενο δεν τραβανε μαλακια
Μου αρέσει! · Απάντηση · 7 ώρες

Στέφανος Χατζής Ιωάννου ρε σεις ακομα εδω ειστε ρεεε ? και διασκεδαζετε την ιουδαϊκη σας ΛΟΥΛΑΜΑΡΑ με τους ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ ΣΑΣ ? που ειναι ο ΣΤΑΒΛΑΡΧΗΣ της Βαλκανικης ΜΠΑΝΑΝΙΑΣ ? ο Νταβιντ Σαλτιελ ?που ειναι και ο προεδρος της Κοινοβουστασιακης Ισραηλινης Σταβλαρχιας σας (Κ.Ι.Σ.) ? μεσα στο προτεκτορατο σας το GREKYLISTAN ? να μας πει και εμας ! γιατι ΔΕΝ ειχε τον ΚΩΛΟ να αντιμετωπισει τον νομικο εκπροσωπο της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ? στις συναντησεις που τους προγραμματισε ο παιχνιδιαρης μπαμπα σας θεος ? Μια στις 26/2/2013 ? και μια δευτερη στις 29/6/2015 ? και σαν τον ΧΕΣΜΕΝΟ εφευγε με βηματισμο προς τα πισω μεσα απο τα δικαστηρια της Θεσσαλονικης ? ρωτωντας τον ( ΕΙΣΤΕ ΝΟΜΙΚΟΣ ?) και εξοργισμενος ο δικος μας του ελεγε ( ΠΑΜΕ ΡΕΕΕ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΦΩΡΟ ! ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΣΤΑΣΙΑΚΗΣ ΙΣΡΑΗΛΙΝΗΣ ΣΑΣ ΣΤΑΒΛΑΡΧΙΑΣ ?) Γιάάά τωρα φερτε μας εναν πανεξυπνο εβραιο απο την ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ σας οργανωση την 17 ΝΟΕΜΒΡΗ να μας πει μερικα πραγματακια ! γιατι σκοτωνετε κοσμο με επιστημονικο τροπο ! Αλλα και με ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ !!! ανυπερασπιστο κοσμακη μεσα στον πλανητη των ΝΟΗΜΟΝΩΝ ΕΘΝΩΝ ? πριν σας στειλουμε για ΨΑΡΟΤΡΟΦΗ ! για την Ζωωδη κατασταση που σας φεραν ! καθως αποτελειτε και την ΣΑΒΟΥΡΑ της ΝΟΗΜΟΝΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ !!! περιμενω τον εβραιο ! και ΟΧΙ ΖΩΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΑΣ !!! kapito ?
Μου αρέσει! · Απάντηση · Μόλις τώρα

Giorgos Panagakis
Giorgos Panagakis Στέφανος Χατζής Ιωάννου Θα ερθω εκει και θα σου κανω κωλονοσκοπηση με Lightsaber αν δεν κατσεις φρονιμα





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου