Recent Posts

10 Νοεμβρίου 2017

Το ξεπόρτιασμα της μαφιόζικης 17 ΝΟΕΜΒΡΗ


Η ΕΞΟΔΙΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΩΝ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΡΑΪΚΗΣ ΜΑΣΟΝΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ 17 ΝΟΕΜΒΡΗ






Θεσσαλονίκη 10/11/2017

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣ:
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ                         info@kis.gr
ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                      jct1@compulink.gr
ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ                                          press@synigoros.gr
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΣΤΑΣΙΟ                                 epathinai@europarl.europa.eu
ΟΡΓΑΝ/ΜΟΣ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ                          grdel.un@mfa.gr
Ν.Α.Τ.Ο.                                                                       ambassador.sec@grdel-nato.be
ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΓΚΕΚΥΛΩΝ                                 infopar@parliament.gr
ΓΕΝ.  ΑΣΤΥΝ. ΔΙΕΥΘ/ΣΗ ΑΘΗΝΩΝ                            pressoffice-gada@hellenicpolice.gr       
ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ TOY Κ.Ι.Σ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                           protodikeio-thes@otenet.gr       
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ                                      minister@minfin.gr 

Προς τον αρχιμαφιόζο του Κ.Ι.Σ. Δον Νταβίντ Σαλτιέλ

Κομαντάντε της 17 ΝΟΕΜΒΡΗ & της οικογενείας ΑΒΕΣΣΑΛΩΜ

Βασ. Ηρακλείου 26  Τ.Κ. 546 24 Θεσσαλονίκη



Συμπαθέστατε Κομαντάντε Νταβίντ Σαλτιέλ


Εν όψει των πανηγυρικών εκδηλώσεων που έχετε για την παγκόσμια εγκληματική σας οργάνωση 17 ΝΟΕΜΒΡΗ μέσα στις 77 ΣΤΑΒΛΑΡΧΙΕΣ σας ανά τον πλανήτη γη, μάθαμε ότι με εντολή σας δώσατε άδεια στον έγκλειστο σας γιαλαντζί εκτελεστή τον καρπαζοεισπράκτορα ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑ ! που παίζει κι αυτός ο φουκαράς ρόλο ΣΦΟΥΓΓΑΡΟΠΑΝΟΥ της μασονικής λάντζας ! μαζί με τους υπόλοιπους, αφούς Ξηρού ! Γιωτόπουλο ! και λοιπών νεροκουβαλητών σας ! πιστεύοντας πως παραμυθιάζετε με αυτόν τον τρόπο τα ΖΩΑ τα μασόνια σας ! Αλλά και τον μπαμπά σας τον Θεό ! με τις ιουδαϊκές σας παπαριές και φυσικά με τα 300 + 1 μπουρδελόβια χαϊβάνια σας, που τα έχετε μέσα στο ΔΗΘΕΝ Ελληνικό κοινοβούλιο  που σας παριστάνουν κι αυτά τις ιουδαϊκές χορεύτριες σας ! νομοθετώντας νόμους του ΚΩΛΟΥ για την Αγία σας ΣΙΩΝ α.ε.

Είστε ρέέέ σοβαροί ? και πιστεύετε πραγματικά πως μπορείτε να παραμυθιάζετε τον μπαμπά σας τον Θεό ? αλλά και κατ’ επέκταση την ΝΟΗΜΟΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ? μέσα στον πλανήτη γη ? που ο μπαμπάς σας ο Θεός αυτόν τον πλανήτη τον έκανε για νοήμονα όντα ! κι όχι για ΖΩΑ μασόνια που υπηρετούν τυφλά τους Εβραίους ΚΤΗΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ αφέντες τους ?

Γι’ αυτό κομαντάντε Νταβίντ Σαλτιέλ ο παιχνιδιάρης μπαμπάς σας Θεός μας θύμισε τις δύο συναντήσεις, που σας τις προγραμμάτισε ο ίδιος ο μπαμπάς σας ο Θεός, με τον εκπρόσωπό μας της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ, μία στις 26/2/2013 με την ΔΗΜΕΥΣΗ όόόλου του πλούτου της Αγίας σας ΣΙΩΝ Α.Ε. και μία δεύτερη συνάντηση μετά από 28 μήνες στις 29/6/2015, πάλι στα δικαστήρια Θεσσαλονίκης, που αρνηθήκατε, στο κάλεσμα του εκπροσώπου μας να προσέλθετε από κοινού στο ΑΥΤΟΦΩΡΟ, για να αποδείξετε εκεί μέσα ότι η ΕΛΛΑΣ είναι ακόμα προτεκτοράτο της φεουδαρχικής Βαλκανικής σας ΜΠΑΝΑΝΙΑΣ ! και ότι έχετε το δικαίωμα να φεσώνετε τους απροστάτευτους πολίτες και κατ’ επέκταση το υποτιθέμενο Ελληνικό κράτος ! με τα μασονοειδή ΑΠΟΒΛΗΤΑ σας ! που τα έχετε  κι αυτά τοποθετημένα ακόμη και στων βοδιών τα κέρατα !

Γι’ αυτό σήμερα με εντολή του μπαμπά σας του Θεού σας μοστράρουμε την φώτο σας δίπλα στον γιαλαντζί καρπαζοεισπράκτορά σας τον Κουφοντίνα ! Κι από κάτω φώτο επάνω στο παλκοσένικο τα ΕΚΛΕΚΤΑ σας ΖΩΑ που τα βάζετε να παρακολουθούν για λογαριασμό σας την παρέλαση για το ΟΧΙ του 1940 που είπαν οι πρόγονοι σας στον μπάρμπα ΓΙΑΝΝΗ ΜΕΤΑΞΑ επειδή σας έκλεισε τότε όόόλες  τις μασονικές σας στοές ! Παράλληλα σας μοστράρουμε και πρόσφατους διαλόγους με τα κουδουνοφόρα εβραιόπουλά σας, που τα έχετε μάθει να διαβάζουν πολύ ΤΑΛΜΟΥΔ και να ειρωνεύονται μέσα στο διαδίκτυο τους συνανθρώπους τους για την δόξα του ιουδαϊκού σας KERATISTAN !!!



Από το νομικό τιμ της Π.Ε.Ν.Ε. και της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ




Οι ΕΚΛΕΚΤΟΙ & ΕΠΙΣΗΜΟΙ μαφιόζοι συνεργάτες της 17 ΝΟΕΜΒΡΗ παρακολουθούν την παρέλαση του ΟΧΙ των Εβραίων ! κατά του ΙΩΑΝΝΗ ΜΕΤΑΞΑ



_________________________________________________________________________________________


Καραμπατος Ζαχαρίας Ξερεις την διαφορα της %αλφα με την 6αλφα καταρχην τριμαλακα?

Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · 23 ώρεςΑφαίρεση

Orestis Brentas Τα έμπλεξες όλα πάλι παιχταρά μου και δεν μας άφησες παραπονεμένους.

Μου αρέσει! · Απάντηση · 5 · 23 ώρεςΑφαίρεση

Lazaros Tak Αναμφισβήτητα αδικήθηκες στο τουρνουά

Μου αρέσει! · Απάντηση · 17 · 23 ώρεςΑφαίρεση

Nikos Lykos τόσες μέρες το φωνάζω...

Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 22 ώρεςΑφαίρεση

Pouli Pisesi ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ

Μου αρέσει! · Απάντηση · 7 · 20 ώρεςΑφαίρεση


Elias Papadopoulos ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΣ!!!11111

Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 23 ώρεςΑφαίρεση

Anastasios Psyquasar Tsoukatos


Μου αρέσει! · Απάντηση · 5 · 23 ώρεςΑφαίρεση

Κουκουλᾶ Ἀργυρῶ τι μαλακίες......

Μου αρέσει! · Απάντηση · 23 ώρεςΑφαίρεση

Stefanos Freris


Μου αρέσει! · Απάντηση · 6 · 22 ώρεςΑφαίρεση

Costas BouyioukosΔιαχειριστής ομάδας Οχι ρε, είσαι καλά, να τον χάσουμε.

Μου αρέσει! · Απάντηση · 19 ώρεςΑφαίρεση

Stefanos Freris Ποιος σου είπε θα τον χάσουμε; ..οι μισοί εδώ μέσα από ίδρυμα λογκάρουν

Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 λεπτάΑφαίρεση


Γιαννης τσεβρισκ Δώσε πόνο άρχοντα!

Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 · 22 ώρεςΑφαίρεση

Stavros Kamoulakos Εχει κοψει καδενα .

Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · 21 ώρεςΑφαίρεση

Pouli Pisesi ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΕΙΧΕΣ ΛΕΙΨΕΙ

Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 · 21 ώρεςΑφαίρεση

Elias J. Kay

Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · 20 ώρεςΑφαίρεση

Pouli Pisesi ΜΑΛΑΚΕΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΑΝΑΤΙΝΑΖΟΜΑΙ

Μου αρέσει! · Απάντηση · 5 · 20 ώρεςΑφαίρεση

Μικέλης Άβλιχος Είχα κρατήσει κάποια όταν πρωτοεμφανίστηκε,αλλά χάθηκαν μαζί με το πισι.Σαν να παίρνει μισό τριπακι και να ξεκινάει με το σκάσιμο.

Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 10 ώρεςΑφαίρεση


Pouli Pisesi ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Μου αρέσει! · Απάντηση · 6 · 20 ώρεςΑφαίρεση

Elias J. Kay ΚΕΊΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΙΚΑΖΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΕΚΑΤΌ ΧΡΌΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Μου αρέσει! · Απάντηση · 5 · 20 ώρεςΑφαίρεση

Vasilios Mantzios το διαβάσατε βρε θηριά? να σας δωσουν διδακτορικό και έδρα αμα κανατε κατι τετοιο!

Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · 20 ώρεςΑφαίρεση

Thanos Koulouris Μου σηκώθηκε και η τρίχα μεταξύ άλλων.

Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · 20 ώρεςΑφαίρεση

Elias J. Kay ΜΌΝΟ Ή ΤΡΊΧΑ?
ΚΟΝΤΆΡΙ ΉΤΑΝ Η ΤΣΑΠΟΥ ΟΣΟ ΤΟ ΔΙΆΒΑΖΑ

Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 20 ώρεςΑφαίρεση


Καραμπατος Ζαχαρίας

Μου αρέσει! · Απάντηση · 20 ώρεςΑφαίρεση

Mary Kritzilaki Οτι πεις ......δεν θα φέρουμε καμμια αντίρρηση .......δίκιο εχεις .

Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · 20 ώρεςΑφαίρεση

Manolis Bolivar Sarris Δωσε πονο δασκαλε σε ολους τους κεκεκαλυμενους εβραιομασονους της ομαδας. Προχωρα σε αποκαλυψεις.

Μου αρέσει! · Απάντηση · 5 · 19 ώρες · ΤροποποιήθηκεΑφαίρεση

Costas BouyioukosΔιαχειριστής ομάδας Τι θα ήταν οι Εξωφιλ χωρίς εσένα μέγα μαγιστρε Χατζη Ιωάννου!

Μου αρέσει! · Απάντηση · 8 · 19 ώρεςΑφαίρεση

Στέφανος Χατζής Ιωάννου Ωώώώ καλώς τα πανικοβλημένα & ζαβαλίδικα εβραιόπουλα της 17 ΝΟΕΜΒΡΗ απ την φεουδαρχική βαλκανική ΜΠΑΝΑΝΙΑ του ιουδαϊκού KERATISTAN ! πούούού είναι ο ΣΤΑΒΛΑΡΧΗΣ σας ? ο κομαντάντε Ναβίντ Σαλτιέλ ? ρωτά ο παιχνιδιάρης μπαμπάς σας θεός ! την άδεια για τον ΛΑΝΤΖΙΕΡΗ σας τον Κουφοντίνα αυτός την έδωσε ? ή από μόνα τους τα Δικαστικά ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΙΑ τα ΖΩΑ - GOΙΜ μασόνια σας ? που τα έχετε μέσα στο προτεκτοράτο σας το GREKYLISTAN ? Είδατε ρέέέ το τι πλάκες σας κάνει αυτός ο μπαμπάς σας ο θεός ? που τον κάνατε 1000 κομμάτια & τον αποκαλείτε ΜΑΛΑΚΑ στα ΖΩΑ τα μασόνια σας ? Σας έχει προγραμματίσει κρουαζιέρα στα ΚΕΪΜΑΝ νησιά για να σας φάνε τα ψάρια ! μια και είστε η ΣΑΒΟΥΡΑ της ανθρωπότητας ! καθώς μετατρέψατε τον πλανήτη γη σε ένα απέραντο ΚΩΛΟΧΑΝΕΙΟ με τις 77 Κοινοβουστασιακές Ισραηλινές Σταβλαρχίες σας (Κ.Ι.Σ.) !!! Αάάά τρασιουλά ! και να μήήήν ζορίζεστε ΓΚΑΓΚΑΝΙΑ του Ιουδαίου ΚΕΡΑΤΑ !!! Έτσι ?

Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 · 11 ώρεςΔιαχείριση

Elias Papadopoulos Στέφανε το γκαγκάνια από που το έκλεψες;

Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 11 ώρεςΑφαίρεση

Anastasios Psyquasar Tsoukatos ρε βλακακο, εσενα λενε ΧΑΤΖΗ ,αρα ιουδαιο ραγια.πανε να σε δει κανας γιατρος,οσο παει χειροτερευη η κατασταση σου.

Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 11 ώρεςΑφαίρεση


Witkowski RadcliffeΔι αχειριστής ομάδας ο

Μου αρέσει! · Απάντηση · 11 ώρεςΑφαίρεση

Witkowski RadcliffeΔιαχειριστής ομάδας Ο Χατζης που φιλαει ποδιες πλουσιων θεωρει τον Τσε σατανα γιατι εσφαζε τους πλουσιους ομορφα :)

Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 11 ώρεςΑφαίρεση

John Nikolaou Ζουν ανάμεσα μας

Μου αρέσει! · Απάντηση · 11 ώρεςΑφαίρεση

Στέφανος Χατζής Ιωάννου Τώρα για την ώρα διασκεδάστε αναμεταξύ σας την ιουδαϊκή σας ΛΟΥΛΑΜΑΡΑ ! παρουσία Ιουδαίου ΤΡΕΛΙΑΤΡΟΥ ! και κάντε και της σχετικές αλλαξοκωλιές ! για να κάνετε και την ανάλογη ατμόσφαιρα διαβάζοντας ΤΑΛΜΟΥΔ !!! kapito ?

Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · 11 ώρεςΔιαχείριση

John Nikolaou Θα φορεθεί πολύ. Μούρλια θα σαι ατιμουτσικο.


Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · 11 ώρεςΑφαίρεση

Witkowski RadcliffeΔιαχειριστής ομάδας Αυτη η λουλαμαρα καταργει το χρημα που ειναι του σατανα, λογικο να εισαι κατα αφου εαν καταργηθει το χρημα καταργειται κ ο μυθος περι διαβολακου, aka ο θεουλης σου

Μου αρέσει! · Απάντηση · 10 ώρες · ΤροποποιήθηκεΑφαίρεση

Καραμπατος Ζαχαρίας John Nikolaou Με ΤΑΞΙ οντως αλλοι με Πουλμανακι

Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 ώρεςΑφαίρεση


John Nikolaou Αν έχεις και άσπρο τσαντακι τότε θα σαι μούρλια.


Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · 11 ώρεςΑφαίρεση

Μικέλης Άβλιχος Είχα να διαβάσω καιρό όλο το σεντόνι.Έχουμε και λέμε:
Τσε Γκεβάρα,
Παναγία Κοσμοσωτηρα,
Ιωάννης Βαταζης,
Καποδίστριας,
Ελασιτες,
Χαχολοι μασονοι

Μου αρέσει! · Απάντηση · 5 · 11 ώρεςΑφαίρεση

Maria Thanassoulia αχ για κάτι τέτοια χαίρομαι που είμαι ακόμα σε αυτό το γκρουπ. επιτέλους!

Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 · 8 ώρεςΑφαίρεση

Panagiotis G PapanikolaouΔιαχειριστής ομάδας Καλά όλα αυτά, με την ασανσεριτζού που είχες πάει να κουτουπώσεις τι απέγινε ρε Χατζηπσεκαζμένε ;

Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 4 ώρεςΑφαίρεση

Στέφανος Χατζής Ιωάννου Κάάάλώώώς τον βλακάκο Κτηνίατρο Παναγιωτάκη Παπανικολάου ! από το Νοσοκομείο της ΝΙΚΑΙΑΣ που τον αποκαλούν εκεί μέσα ΧΑΪΒΑΝ ΝΤΟΚΤΟΡ και το έχουν μετατρέψει σε ιουδαϊκό ΚΡΕΜΑΤΟΡΙΟ !!! καθαρίζοντας κόσμο και κοσμάκη με επιστημονικό τρόπο ! για λογαριασμό της εγκληματικής σας οργάνωσης της 17 ΝΟΕΜΒΡΗ !!! Γιά να απαλλάσσουν τα ΚΩΛΟΜΠΑΡΑΔΙΚΑ ασφαλιστικά τους ταμεία από τις περιττές δαπάνες των GOΙΜ - ΖΩΩΝ μασόνων τους ! όσο για τον Γκαμάγκα που μας τον ξαναθυμίζεις και μας το έπαιζε ΜΑΓΚΑΣ και διαχειριστής της οικοδομής με το ΠΑΡΑΦΥΣΗ ΚΛΕΨΙΜΟ που έκαμνε για λογαριασμό της Αγίας σας ΣΙΩΝ α.ε.! τον βάλαν οι δικοί σας μέσα στο βαρέλι της μασονικής του στοάς ! και του κάναν τα ΚΟΥΛΙΑ του ! σαν της Μαϊμούς τον ΚΩΛΟ ! που μας παρίστανε την ασανσερτζού ! με τα ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΙΑ & ΣΦΟΥΓΓΑΡΟΠΑΝΑ των δικαστικών σας εδράνων ! πιστεύοντας ότι θα κατορθώσουν να τον γλυτώσουν ! που μόλις αντίκρισαν τον εκπρόσωπό μας τα δικαστικά μασονικά σας υπαλληλάκια την ΚΟΠΑΝΗΣΑΝ όόόλα από τα δικαστικά έδρανα ! για να μην κατηγορηθούν και αυτοί ως συνεργάτες της εβραϊκής μασονικής σας ΜΑΦΙΑΣ !!! panimai ? aaa haraso !

Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · 1 ώραΔιαχείριση

Lous Ypher αφου μελετας τ'αστερια και το συσχετισμο τους τσακω ενα να παιζεις


Μου αρέσει! · Απάντηση · 59 λεπτά



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου