Recent Posts

6 Ιουλίου 2015

Για ποιο λόγο σας έστειλαν οι ΣΚΑΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ να πάτε να ψηφίσετε ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

Θεσσαλονίκη 6/7/2015

QUIZ για να προβληματίζονται τα μασόνια! και να απαντούν οι ΨΑΓΜΕΝΟΙ.
Καθώς αφορά και τους κρατικούς λειτουργούς των δημοσίων υπηρεσιών και από τις 77 ΣΤΑΒΛΑΡΧΙΕΣ των προτεκτοράτων κρατών τους, που λαμβάνουν τα κατωτέρω e-mail στις αρμόδιες υπηρεσίες τους, από το νομικό τιμ της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣ:
ΣΩΜΑ ΔΙΩΞΗΣ ΟΙΚ. ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ            kataggelies@sdoe.gr           
ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝ. ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ             cybercrimeunit@hellenicpolice.gr    
ΕΘΝΙΚ. ΥΠΗΡΕΣ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ             nis@nis.gr    
ΓΕΝ. ΑΣΤΥΝ. ΔΙΕΥΘ/ΣΗ ΑΘΗΝΩΝ             pressoffice-gada@hellenicpolice.gr
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Δ Ι Κ Α Ι Ο Σ Υ Ν Η Σ                minjust@otenet.gr   
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤ.  ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ              pressoffice@yptp.gr 
Β Ο Υ Λ Η  τ ω ν  Γ Ρ Ε Κ Υ Λ Ω Ν                infopar@parliament.gr        
ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ             protodikeio-thes@otenet.gr
 
Τελικά σας έστειλαν οι ΑΟΡΑΤΟΙ παντοκράτορες να ψηφίσετε το ΝΑΙ & ΟΧΙ της τύφλας τους της ευρωιουδαϊκής για να δείτε παράδες όόόλοι στα πορτοφόλια σας; ή να ξηλώνεστε από εδώ και πέρα κανονικά και με την έγκριση του ΑΠΑΙΧΤΟΥ ΘΕΟΥ του ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ;  Απαντάτε λοιπόν με το ανάλογο e-mail που σας στείλαμε, καθώς είστε δημόσια πρόσωπα και κατέχετε εξέχουσες θέσεις στο προτεκτοράτο σας το GREKYLISTAN κι επιβάλλεται ο δείκτης νοημοσύνης σας να είναι ανεπτυγμένος.
Η σωστή απάντηση στο neataxi555.blogspot.gr και στην ενότητα που γράφει QUIZ Ν.2


   
 
Ο Ιωάννης Παπαζήσης επίσης σχολίασε τη δημοσίευση του Νακος Μαρουγκας.
 
   
Ιωάννης Παπαζήσης
30 Ιουνίου στις 6:30 μ.μ.
 
H ISIS των αποκεφαλιστών συμπτωματικά θέλει να ανατρέψει τον Άσαντ ... όπως ακριβώς επιθυμεί το Ισραήλ και η Δύση. Η :ISIS των αποκεφαλιστών συμπτωματικά υποστηρίζει τη Μουσουλμανική Αδελφότητα στην Αίγυπτο που υποστηρίζεται επίσης από το Ισραήλ και τη Δύση. Η ISIS των αποκεφαλιστών συμπτωματικά δεν έχει ακουμπήσει ούτε τρίχα Ισραηλινού.... αντιθέτως το Ισραήλ παρέχει και υπηρεσίες περίθαλψης στους αποκεφαλιστές της οργάνωσης. Η ISIS που εξυπηρετεί το Ισραήλ... εκτέλεσε τον τελευταίο μήνα 3 ή ίσως και 4 Αιγύπτιους Δικαστές , που τόλμησαν να καταδικάσουν την Μουσουλμανική Αδελφότητα για τις εκατοντάδες δολοφονίες που διέπραξε στην Αίγυπτο. Κι έχουμε και στην Ελλάδα πράκτορες και υποστηρικτές της Μουσουλμανικής Αδελφότητας που σχετίζονται με SORO-κόμματα.
   
 
   Μου αρέσει!
   Σχολιάστε


   


   
 
   
   
 
Ο Ιωάννης Παπαζήσης επίσης σχολίασε τη δημοσίευση του Νακος Μαρουγκας.
 
   
Ιωάννης Παπαζήσης
30 Ιουνίου στις 10:01 μ.μ.
 
Δεν έβαλες μυαλό από την τελευταία φορά που σε γλέντησα?????????
 
   Μου αρέσει!
   Σχολιάστε


   
 
Ο Ιωάννης Παπαζήσης επίσης σχολίασε τη δημοσίευση του Νακος Μαρουγκας.
 
   
Ιωάννης Παπαζήσης
30 Ιουνίου στις 10:01 μ.μ.
 
Πάντα βλάκας θα μένεις??????????
 
   Μου αρέσει!
   Σχολιάστε

 
   
Ιωάννης Παπαζήσης
30 Ιουνίου στις 10:02 μ.μ.
 
Μεταμόσχευση μυαλού θέλεις και συρραφή σκισίματος έδρας!!!!!!!
 
   Μου αρέσει!
   Σχολιάστε


 
 
Ο Ιωάννης Παπαζήσης επίσης σχολίασε τη δημοσίευση του Νακος Μαρουγκας.
 
   
Ιωάννης Παπαζήσης
30 Ιουνίου στις 10:12 μ.μ.
 
Χανουμάκι άντε να "κάνεις κανένα ναργιλέ"!!!!!
 
   Μου αρέσει!
   Σχολιάστε


 
   
Ιωάννης Παπαζήσης
30 Ιουνίου στις 10:39 μ.μ.
 
Θες να σε τσούξει πάλι ο κώλος χανουμάκι, να σου φύγουν πάλι τα σκατά από τον κώλο και να σε κάνω να πας να λες "μαμά μου, κακά μου!!!!!!!!! Πελατάάάάκι μου!!!!!!!!!!!
 
   Μου αρέσει!
   Σχολιάστε


   
Ιωάννης Παπαζήσης
30 Ιουνίου στις 10:53 μ.μ.
 
Ρούφα το "αυγό" σου φρούλι που μου το παίζεις και άντρας... λολίτα!!!!!!!!!!
 
   Μου αρέσει!
   Σχολιάστε

   
Ιωάννης Παπαζήσης
30 Ιουνίου στις 10:58 μ.μ.
 
Κλάσε μου μια μάντρα αρχίδια μαλακομπουκομένε!!!!!!!!!!!
 
   Μου αρέσει!
   Σχολιάστε


   
Ιωάννης Παπαζήσης
30 Ιουνίου στις 11:07 μ.μ.
 
ΞΎΠΝΑ ΖΏΟΝ!!!!!!!!!!!!!!!
  

 
   Μου αρέσει!
   Σχολιάστε



   
Ιωάννης Παπαζήσης
30 Ιουνίου στις 11:07 μ.μ.
 
ΤΑ ΒΆΖΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΎΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΊΝΕ... ΒΛΆΚΑ!!!!!!!!!!!!!
 
   Μου αρέσει!
   Σχολιάστε

   
Ιωάννης Παπαζήσης
30 Ιουνίου στις 11:09 μ.μ.
 
ΑΛΛΑ ΕΊΠΑΜΕ ΕΣΎ ΔΕΝ ΕΊΣΑΙ ΈΛΛΗΝΑΣ ΑΛΛΆ ΧΑΝΟΥΜΆΚΙ!!!!!!!!!!!!!!!!
 
   Μου αρέσει!
   Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου